TÜBİTAK 2209-A | Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Başvuru Sonuçları Açıklandı
Üniversitemiz öğretim üyeleri danışmanlığında öğrencilerimiz tarafından TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı’na sunulan 29 projeden 24’ü desteklenmeye hak kazanmıştır.
Akademisyenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik eder, çalışmalarında başarılar dileriz.
Danışman |
Proje Yürütücüsü |
Proje Adı |
Fakülte/Bölüm/Program |
Prof. Dr. Ayşegül ŞEYİHOĞLU |
Cemre Nur AHRETLİKOĞLU |
Afet Okuryazarlığında Karekod Destekli Bir Oyun “Cesur Pati İle Afetler” |
Fatih Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği |
Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ |
Feyzanur TUNA |
Sosyal Bilgiler Dersinde Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasında Kadın Kahramanların Yaşam Öykülerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri |
Fatih Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği |
Meryem İNCE |
Çok Kültürlü Eğitimde Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri |
||
Mısra AYAYDIN |
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Hakkında Öğretmen Görüşleri |
||
Doç. Dr. Esra ATABAY |
Nazende ALLUŞOĞLU |
İktisadi Programlarda Farklı Alanlarda Kayıtlı Ön-Lisans Öğrencilerinin Akademik Ve Mesleki Gelişimlerine Yönelik Eğitsel Beklentileri: Vakfıkebir MYO Örneği |
Vakfıkebir Meslek Yüksekokulu Maliye Programı |
Selin TAN |
Günümüzde Sosyal Medyada En Çok Tartışılan Muhasebe Konuları: Twitter Tabanlı Bir Araştırma |
Vakfıkebir Meslek Yüksekokulu Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı |
|
Doç. Dr. Mustafa GÜLER |
Nur ÇAĞLAYAN |
Ortaokul Öğrencilerinin Ölçüsel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi: Bir Tarama Çalışması |
Fatih Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmenliği |
Fatma Betül YILMAZ |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İçi Ve Ders Dışında Kullandıkları Soru Tiplerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması |
||
Doç. Dr. Sibel ER NAS |
Selsebil AYDIN |
Aktif Öğrenme Tekniklerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: “Kütle Ve Ağırlık” Örneği |
Fatih Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği |
Fadime GÜNDOĞDU |
Eğitsel Oyunların Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerine Kavramsal Anlamalarına Etkisi: “Mitoz-Mayoz” Örneği |
||
Merve SAĞIR |
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencisi Velilerinin Covıd-19 Salgın Sürecinde Yaşadıkları Problemlerin Belirlenmesi |
||
Azra HACIOĞLU |
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin Covıd-19 Salgın Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar |
||
Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU |
Edanur CEYLAN |
Akran Zorbalığını Önlemede Farkındalık Oluşturma: Dijital Öyküler İş Başında |
Fatih Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği |
Tuğçe SAVRAN |
Eğitsel Oyunlarla Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin “Elektrikli Araç-Gereçler” Konusunda Kavramsal Gelişimleri Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi |
||
Minel KURD |
Işık Kaynaklarını Dijital Öyküler İle Öğreniyorum |
||
Merve UZUN |
İlköğretim 1. Kademede Öğrenim Gören Göçmen Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi |
||
Doç. Dr. Zühal DİNÇ ALTUN |
Elif BADOĞLU |
Sınıflarında Yabancı Uyruklu Öğrenciler Olan Müzik Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlar Ve Bunlara İlişkin Çözüm Önerileri |
Fatih Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği |
Dr. Öğr. Üyesi Elif SİS ATABAY |
Neslihan ŞENTÜRK |
İşletmelerinin Yeni Bir Niş Pazar Olan Üçüncü Yaş Turizmi Konusunda Hazırbulunuşlukları: Trabzon İli Örneği |
Turizm ve Otelcilik MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği |
Dr. Öğr. Üyesi Handan ÇELİK |
İsmail Emre KÖŞ |
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Küresel Eğitim Ve Küresel Yeterlikler Algılarının İncelenmesi |
Fatih Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği |
Dr. Öğr. Üyesi Şefika TOPALAK |
Edanur KABA |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları (Trabzon/Akçaabat Örneği) |
Fatih Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği |
Dr. Öğr. Üyesi Şenay BAŞ |
Yeşim KANBER |
Sanat Öğrencilerinin Müzik Tercihleri İle Sanatsal Yaratımları Arasındaki İlişki |
Fatih Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği |
Öğr. Gör. Dr. Gürhan BEBEK |
Berkay AKKAYA |
Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Gelişmekte Olan Spor Branşlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Trabzon İli Örneği |
Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği |
Arş. Gör. Havva YAMAN |
Nihal KARTAL |
Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmek İçin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaptıkları Etkinliklerin İncelenmesi |
Fatih Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği |
Özge KASAPOĞLU |
Eğitsel Oyunların Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi |